aurelia vizitiu

Am vazut-o pe Aurelia pe internet, intr-o zi in care cautam sa imi petrec timpul liber cumva. Am dat de un articol interesant desprea ea, care se intitula: ”Aurelia Vizitiu, artistul fotografiilor cu sentimente”. Undeva in dreapta mi-a atras atentia imaginea unei fete tinere, la vreo 25 de ani, cu paru negru si o suvita rosie, cu un tricou colorat si cu un aparat foto de ultima generatie.

Cine este Aurelia Vizitiu?

Aurelia este o tanara fotografa. Spune despre ea ca isi iubeste meseria si ca nu ar putea. nicio secunda sa renunte la ea. In lungile sale plimbari prin lume, a vazut oameni extraordinari dar si peisaje pe masura. Isi aminteste si acum cu drag, vizita in Brazilia. Spune ca are si acum un album foto plin cu imagini, cu si despre cafea.

“Mi-a placut mult  cultura lor. E ca un colt de rai in care miroase mereu a cafea. Dansurile lor si pofta lor de viata, hainele colorate si muzica ritmata,  te fac sa te simti ca intr-o vacanta continua. Mi-ar placea sa locuiesc acolo. Sunt sigura ca as ajunge sa iubesc pana la dependenta obiceiurile lor.”

Planuieste sa se intoarca curand, dupa ce viziteaza Irlanda. Implicata intr-un proiect cu un mare artist Aurelia spera sa isi gaseasca acolo inspiratia.

Care este noul proiect al Aureliei Vizitiu?

Se pare ca tot datorita acelui articol, un mare artist, i-a propus Aureliei Vizitiu sa isi expuna fotografiile la una din expozitiile sale, impreuna cu tablourile pictate de el.  Pentru eveniment, tanara artista a pregatit niste fotografii inedite, surprinse in indepartata Irlanda.

       “Vine vara, imi doresc sa inspir aceea senzatie unica. Campiile nesfarsite, locurile magice si povestile cu spiridusi, sunt doar cateva din temele fotografiilor mele. Abia astept sa le expun. As vrea sa conduca imaginatia privitorilor spre o lume de basm, asa cum spun legendele Irlandei.”

Ce o inspira pe Aurelia Vizitiu?

“Nu e nevoie de o sursa de inspiratie, de fapt as putea sa spun, desi poate e putin deplasat, ca eu trebuie sa imi fotografiez propriile surse de inspiratie. Adica imaginile care pe mine ma atrag, le copiez si le iau acasa ca sa vi le arat dumneavoastra. In ideea in care ele va inspira ceva si in fond asta este scopul unei surse de inspiratie, nu?”

Viata de artist este frumoasa, asa si  asa este si pentru Aurelia Vizitiu, se mandreste cu un portofoliu impresionant si spune ca s-ar intoarce in fiecare loc prin care a trecut, cu mult drag.  Dupa parerea ei, un  loc frumos poate fi fotografiat de 1000 de ori si tot are ce sa arate.  Asa ca Aurelia nu merge o singura data intr-un loc, iar acolo unde merge sigur va primi ceva frumos ca sa aduca acasa.

M-a impresionat articolul si de aceea am decis sa scriu si eu unul cu aceeasi tema. Fotografa Aurelia Vizitiu este un subiect care merita abordat, ne prezinta o frumoasa poveste de viata si o importanta lectie si anume sa nu renunti niciodata la visele tale! Castigandu-si paine din ceea ce ii place, Aurelia spune despre ea ca este o tanara fericita si ca are in present tot ce si-ar putea dori de la viata.

