scaune bucatarie

Mi-am pus intotdeauna problema mobilierului nous au SH. Acelasi lucru l-am facut sic and mi-am cumparat apartamentul cel nou si a trebuit sa mobilez si bucataria… Ce scaune de bucatarie sa iau? Noi sau second hand? Sa fie dat cu lac transparent? Sa fie din lemn de pin sau de fag? Sa fie din lemn de nuc? Toate aceste intebari mi le puneam pana cand am ales faianta si gresia. Acestea au culoarea bej deschis. In consecinta, daca am culoarea untului pe pereti si pe jos, cum sa fie lemnul scaunelor de bucatarie? Evident ca mai inchis la culoare, ca sa existe totusi un contrast!

Am ales lemnul de salcam, culoare inchisa, asbolut superba, aspect antichizat, un maroniu patat…de spunea fi-miu cel mare ca de ce tot vars mancare pe scaune?! Insa asa erau ele, lemnul era “patat” din fabrica. Imi place aspectul de invechit, nu da senzatia de murder, cum li se pare unora…este mai..special. Scaunele noi de acest gen costa ceva atunci cand le comanzi… Costa mana de lucru, costa lacul special cu care le acoperi. Daca as lua scaune de bucatarie second hand, cred ca m-ar costa mai putin…DAR ce aspect ar avea? As gasi oare exact cum imi plac, scaune care sa fi fost deja folosite…? Nu cred.

Scaune de bucatarie la promotie

Am gasit intr-o zi, in cutia postala, un pliant cu produsele unui magazin, hypermarket de fapt, care avea si mobilier de bucatarie. Am vazut acolo niste scaune de bucatarie foarte interesante. Nu erau din lemn, erau din fier, iar sezutul il aveau din piele. La fel si spatarul. Mi s-au parut scumpe cand am vazut pretul dar dupa aceea m-am gandit: scria ca daca il iei pe al patrulea, acesta este gratuit. Adica cumparai trei si il primeai pe al patrulea identic fara sa il platesti.

M-am gandit sa ii cumpar bunicii mele astfel de scaune, pentru ca ei ii plac mai mult cele din fier si piele, decat cele confectionate din lemn. E drept, avem, gusturi complet diferite. Dar cred ca s-ar bucura daca de ziua ei, si implineste o varsta considerabila…i-as lua patru scaune pentru masa ei din bucatarie. Toate scaunele ei din bucatarie au fost roase de catel. Astfel incat a ramas fara niciun scaun. A picat la fix oferta celor de la hipermarket.

Scaune de bucatarie – usor de confectionat de oricine

Baiatul meu cel mare este foarte indemanatic. M-am trezit intr-o zi ca mestera in holul nostrum, care nu este foarte mare…un scaun de bucatarie. Il luase de pe nu stiu unde si incepuse sa il reconditioneze. Taiase toate barele de lemn, le slefuise, le lacuia, si urma sa le imbine la loc. I-am zis, mai in gluma, mai in serios, ca ar putea face banuti buni cu treaba asta. A ras, dar sunt sigura ca a inceput si el sa se gandeasca la cat de usor ar putea transforma o pasiune, cea pentru lemne si tot ce se poate confectiona din ele, intr-un mijloc de trai decent.

