automatizari porti

Mi-am achizitionat in sfarsit casa mult dorita. Si ce am vrut neaparat a fost un garaj mare in care sa pot tine masina si nu numai. Sa am acolo si lemnele folosite pentru decorarile si decoratiunile pe care le ador, si din care imi castig existenta.  Tot acolo vreau sa pastrez si vopselele pentru lacuirea lemnului, uneltele, consumabilele, etc. Pentru asta, cand intru in garaj am nevoie de un sistem de automatizari pentru porti foarte bine pus la punct.

Cand ma apropii de casa, sa existe acel sensor care sa faca poarta de la garaj sa se deschida automat si sa pot intra fara sa ma mai dau jos din masina.  Acest sistem de automatizari pentru porti nu este o fita, cum mi-a spus odata o colega. Pentru ca un bun amic al meu s-a dat jos din masina exact in fata casei lui, ca sa deschida usa garajului.

Intre timp, adica in maximum doua minute, a intrat cineva in masina lui si a plecat cu tot cu masina. Noroc ca nu avea copilul pe bancheta din spate. Era pentru prima oara cand isi lasase baietelul la bunici. Atlfel nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat. Deci, da un astfel de sistem de automatizare pentru porti este absolut necesar in astfel de cazuri.

Costa mult un sistem de automatizari pentru porti?

Depinde foarte mult de distribuitorul unor astfel de sisteme de automatizari pentru porti, ce fel de inchidere si deschidere vei avea. Nu doar la inchidere si deschidere poti umbla, ci si la camerele de luat vederi, la interfonul incorporat in automatizarea portii, esti vazut si auzit cand vrei sa intri undeva. Este un standard, intr-adevar inalt, dar cateodata este chiar necesar.

Pot intra pe proprietatea ta tot felul de indivizi, si cand lucrezi cu diverse persoane, pentru ca din asta iti castigi existent, trebuie sa incheie tot felul de contracte, sau cand ei trebuie sa vina la tine acasa ca sa vada marfa ce trebuie sa o cumpere, nu e frumos sa ii tii la poarta sa le spui: “Stiti, nu am incredere in dumneavoastra, nu puteti intra in curte, va rog sa ma asteptati in fata portii ca vin eu afara”.

Ar fi absolut penibil. Acesta este motivul pentru care iti montezi o camera cu sunet pe poarta si odata vazuta persoana o poti invita inauntru. Acelasi lucru se poate intampla si daca stai la bloc! Exista interfon cu sunet si imagine si la blocuri!

Firme ce se ocupa de sisteme de automatizare pentru porti

Am cautat pe internet firme care sa se ocupe de montajul unor astfel de sisteme de automatizari pentru porti, pentru ca vreau ca uneltele mele si masina sa fie in siguranta in garaj. Am gasit pe siteul celor de la pagini aurii cateva firme dar cum sa aleg? M-am consultat cu o prietena care si-a cumparat si ea recent o casa cu curte si garaj si care, evident a avut nevoie si de un astfel de sistem. Mi-a recomandat doua nume. Am sa apelez la una din ele.Mai multe informatii vezi la BreakSistems .

