pereti-de-sticla

Am dorit sa lucrez intr-o companie multinational unde sa am de-a face cu foarte multa lume si totusi in care eticheta sa fie pusa la rang inalt. Asa am si reusit… asta am vrut, asta mi s-a dat. Am reusit sa intru intr-o companie multinational, intr-adevar, cu birourile intr-o cladire cu pereti de sticla, absolut superba. Cladirea cu pereti de sticla este foarte aproape de locul unde locuiesc. Pentru mine asta e o reala bucurie pentru ca plec de acasa cu zece minute inainte de a incepe lucrul.  Pe langa faptul ca imi place cee ace fac la locul de munca, imi place foarte mult si ambienta. Imi place locul, imi plac oamenii cu care lucrez, imi place ca reusim, in pofida faptului ca avem multe de facut, sa discutam intre noi, sa mai glumim…etc.

Cladirile cu pereti de sticla am mobservat ca sunt din ce in ce mai cautate in capitala ca fiind principala atractie pentru firmele care au nevoie de multe birouri, de genul call-centre-urilor.  Sunt foarte multe astfel de constructii dar care nu sunt inca terminate. E clar ca depinde mult de constructor, de termenele date, de gradul de competenta al celor angajati sa finalizeze lucrarile…etc.

 

Peretii de sticla nu sunt fragili

Am cumparat o casa la marginea Bucurestiului, si avand in minte peretii de sticla de la birou, unde lucrez, am vorbit cu arhitectul si l-am intrebat daca ne poate ajuta sa avem pereti interiori de sticla. Intre camere, sau de exemplu intre bucatarie si sufargerie sa avem pereti de sticla.  Am crezut initial ca acestia ar fi foarte fragile, insa nu este deloc asa. Nici nu se sparg, nici nu lasa sunetul sa razbata, nici frigul sau din contra, caldura. Peretii de sticla pot fi facuti sa fie mult mai rezistenti decat unii din beton.

Cand am inceput constructia adiacenta casei deja cumparate, pentru ca am dorit sa avemm o casuta stil vagon dar si cu etaj, ne-am gandit cum sa impartim dormitoarele, baile, holurile, etc. Copilul meu cel mare, desi nu are inca varsta unui adult in adevaratul sens al cuvantului, a venit cu o idei extraordinare. A aranjat el pe hartie holurile, dormitoarele, bucataria, camerele de la etaj, astfel incat sa fie toate decomandate, baile sa fie indeajuns de bine impartite in toata casa. Am ramas impresionata de gandirea lui tehnica si artistica in acelasi timp.

 

Pereti de sticla, pur si simplu

Cladirea in care lucrez, cea cu pereti de sticla, a fost construita de cei de la firma S cred. Au terminat totul in doar cateva luni. Este o cladire de sase etaje, cu parcare subterana, cu locuri de fumat la fiecare etaj, cu scari exterioare pentru cazurile de urgenta, este o cladire facute cu bun gust, cu mult cap si de catre oameni foarte priceputi. Parerea mea… Nu sunt in domeniul constructiilor dar pot spune ca beneficiarul a avut dreptate sa investeasca in aceasta constructie.  Sunt din ce in ce mai multe astfel de cladiri in capitala.

Mai multe pe HerraDesign.ro!

