Chiar astazi mi-am facut drum pana la Posta Romana si am lasat 2 pachete. De dimineata am impachetat 2 cadouri, unul pentru tatal meu care face in 17 martie 60 de ani si unul pentru finuta Mara care in data de 18 martie implineste 1 anisor. Am luat de la magazinele alimentare 2 cutii mai mici, am folosit banda adeziva solvent pentru a le lipi cat mai bine, am scris adresele destinatarilor si cea a expeditorului, le-am pus chiar si ata pentru ca cei care le manipuleaza sa aiba treaba usoara, iar apoi le-am predat doamnei de la ghiseu. In 3 zile vor ajunge. Te intrebi daca stau linistita? Sigur ca da, folosind banda adeziva solvent nu se poate intampla niciun incident, pachetele sunt bine lipite si cu siguranta vor ajunge intacte la destinatie!

Avantaje banda adeziva solvent

Banda adeziva solvent are printre avantaje si urmatoarele liniute:

  • Tipul adezivului este cauciucul natural care este solvent si suport polipropilena;
  • Are o larga utilizare, dar, in special, acest gen de banda adeziva se intrebuinteaza pentru ambalarea si inchiderea cutiilor de dimensiuni mici si medii care au o greutate nu foarte mare, medie sau chiar mica este ideala, cutii ce nu sunt supuse unor temperaturi sub zero grade Celsius, la umiditate, praf si murdarie sau mediu chimic, adica conditii mai speciale;
  • Banda rezista cu succes la acizi diluati, dar si la temperaturi de -30 de grade Celsius sau chiar + 85 de grade Celsius, temperaturi extreme;
  • Aria de aplicabilitate este foarte larga si putem spune ca este banda cu cel mai bun adeziv, tocmai de aceea este foarte cautata;
  • Mai poarta denumirea si de scotch, este transparenta si are un pret foarte atractiv;
  • Banda se lipeste pe materiale diferite, pe suprafete mai mici sau mai mari, iar aderarea este excelenta, o data lipita nu se mai dezlipeste;
  • In procesele de ambalare, banda adeziva este prima optiune pentru o lipire ca la carte.

De unde cumpar banda adeziva solvent?

In casa ta sau a mea nu poate sa nu existe macar o banda adeziva solvent. De ce? Nu stii niciodata cand iti trebuie. Denumirea populara este de scotch si te ajuta sa lipesti diferite ambalaje. De exemplu, vrei sa expediezi un pachet. Lipeste cutiile cu scotch si ai rezolvat problema. Vrei sa te muti? Baga totul in cutii si saci, trage cate o banda de scotch deasupra si gata, toate produsele stau cat mai bine, nu se misca, iar in timpul transportului nu se vor intampla accidente. Si, in plus, o data ce vei lipi cu banda adeziva, fii sigur ca nu se va mai dezlipi. Iti va trebui cutitul sau foarfeca la primire.

De unde poti sa cumperi si tu scotch in cantitati industriale pentru propria ta afacere? De la CTL Ambalaje din Iasi. Aceasta companie distribuie scotchul la nivel local, dar si in toata tara, in functie de nevoie si cerinte. Produsele sunt livrate sub forma de role, suportul este tare, sunt de calitate si extrem de rezistente, comenzi mai mari sau mai mici, toate vor fi onorate in timp redus.

