carucioare-3-in-1

Cand am nascut primul baiat nu stiam mai nimic despre ce inseamna sa cresti un copil. Eram in primul an de facultate.  Eram un copil cu copil. Stiam doar ca ne trebuie un carucior pentru a transporta copilasul. Pe atunci nu stiam nimic despre purtarea bebelusului sau despre sisteme ergonomice. Probabil ca inca nici nu se inventasera. Nu stiam ca exista carucioare 3 in 1. 

Or fi existat dar eu eram un pic pe o alta planeta… Eram tanara… prea tanara ca sa ma gandesc la ce voi face dupa ce se va naste cel mic, care acum e ditai copiloiul. Carucioare 3 in 1 am vazut doar acum de vreo doi ani. Sunt extraordinare, dupa parerea mea. Sa ai si landou si carucior pentru bebelus si si scaun pentru masina mi se pare genial. Cine s-o fi gandit la treaba asta a fost briliant. 

E drept ca si preturile lor sunt pe masura… Eu am doua carucioare simple dar nu folosesc niciunul dintre ele. Dragut, nu-i asa? Am avut sisteme de purtare inca de la inceput si iata ca ambele carucioare le folosesc acum drept dulapior de haine ale celui mic. La fel, unele mame nu pot sa se impace nici in ruptul capului cu sisteme de purtare astfel incat apeleaza la carucioare cum ar fi carucioarele 3 in 1. Si ai de toate in ele. Le poti folosi oriunde si oricand.

Carucioare 3 in 1 in masina si in afara ei

Sa ai carucioare 3 in 1 nu e o idee prea rea. E chiar grozava. Am sa va explic de ce. In masina mai nou este obligatoriu sa ai scaun de masina. Carucioarele 3 in 1 iti ofera posibilitatea asta. Daca te prinde domnul cu chipiu albastru fara scaun auto pentru bebelus ti-a luat carnetul pe vreo doua luni si te-a facut om, sau mai bine spus, te-a transformat in pieton, un fericit utilizator de transport in comun. La fel landoul il folosea o buna prietena a mea, stiu ca mergea la biserica cu cea mica iar landoul era nelipsit. Dormea cea mica in landou de incepea sa sforaie…atat de bine se simtea acolo. Concluzia ar fi ca nu e o investitie proasta un astfel de carucior.

Investitite recuperabila in carucioare 3 in 1

Exista pe anumite siteuri de socializare multe grupuri de vanzari. Daca ai achizitionat unul din multiplele carucioare 3 in 1 www.magazinul-mamicilor.ro care sunt disponibile pe piata, l-ai folosit, poti s ail vinzi fara probleme. Evident ca pretul nu va mai fi acelasi, dar oricum iti poti recupera o mare parte din investitie. Daca ai avut grija de el, daca e complet si curat, il poti da chiar la mai mult de jumatate din cat ai platit tu pe el. Eu una ma uit lung la astfel de carucioare pentru ca oricum nu mi-as putea permite unul asemanator, dar vad din ce in ce mai multi parinti folosind astfel de dispositive…ca altfel nu le pot spune. Ele ajuta parintele sa isi creasca copilul mai frumos, mai usor, mai in siguranta.

