RENOIR

Un sistem ce este considerat specific pentru a incarca un auto este cel care este format din cate trei componente care sunt considerate  majore: mai intai vorbim de baterii, dupa care despre regulatorul de tensiune si deasemei despre alternator.

Alternatorul alaturi de bateria respectivului autoturismului,  sunt niste instrumente  generatoare ale  energiei electrice ce  actioneaza diverse componente electrice pe care le are  respectivul vehicul, care sunt  sistemul luminilor si sistemelor de siguranta si deasemeni actionarea geamurilor cat si al sistemelor electrice.

Alternatoarele sunt cele care se gasesc de regula  langa partea care e in fata  motorului aestea fiind miscate de arborele cotit, ce va face posibila transformarea miscarii de pistoane care e de sus in jos prin intermediul miscarilor circulare. Anumite vehicule folosesc o curea de transmisie care este antrenata de un arbore cotit, insa marea majoritate dintre masini au incluisv centura serpentina ori  centura ce va pune in miscare componentele ce sunt dependente de o turatie pe care o are  respectivul motor. Multe alternatoare sunt montate  pe niste  motoare utilizand un punct fix cat si un punct mobil ce se utilizeaza  pentru ajustarea tensiuni sau curelei pe care o are  serpentina.

Alternatoarele  pot sa produca un curent alternativ si pentru acest  lucru folosesc electromagnetismul ce se afla in stator – rotorul. Este canalizata  energia electrica ce este direct din  baterie, aceasta fiind cea care poate sa ofere tensiunea pentru rularea sistemelor electrice.

Un demaror sau electromotorul Loganului e dispozitivul acela electromecanic ce  transforma  energia electrica intr-o energie mecanica utilizand pentru asta forta electromagnetice. Un demaror este astfel proiectat incat sa poata utiliza  tensiunea care este de 12 volti si intensitatea ce este una mare in privinta curentului electric. E un sistem ce este destinat antrenarii adica al motorului care are o combustie interna si are scopul de pornire.

Starterul e motorul electric al unui pinion mic, el fiind angrenat de sistemul care este cunoscut ca avand denumirea – Bendix. Un pinion e de regula de 20 de ori si mai mic comparativ cu  volanta care este angrenata pentru oferirea unui cuplu,  forta care este una mare, pentru a se  angrena.

Electromotorul vehiculului , fie ca  este a unui autoturism sau moped , cat si o motocicleta, e in mod normalbine  fixat direct pe motor, chiar langa volanta. Atunci cand se actioneaza  un astfel de contact, atunci  motorul electric e parcurs de curentul electric acesta avand o putere foarte mare si aceasta e de intensitatea fata de pornire, la tensiuni care ajunge la 12 V.

Intensitatea pe care o are curentul  ce e necesar pentru punerea in miscare a electromotorului va avea in vedere numai  un  factor adica respectiva capacitate a  motorului avand combustie care urmeaza sa fie pornite. Cu cat o sa fie mai mare motorul,  cu atat si  electromotorul Loganului e mai important si trebuie sa fie si mai mare. In mod automat, acest lucru necesita o intensitate  mai mare, de aceea  este nevoie de o baterie care sa fie una cat mai mare. Tensiunea va fi de 12V. Motocicletele si  mopedele in mod normal  necesita numai  6V. Autocamioanele si in acelasi timp tractoarele dar t si masinile ce sunt unele de mare tonaj au in cadrul dotarii lor niste electromotoare mari, avand tensiuni care ajung sa fie de 24V cu niste intensitati mari  de pornire care sunt peste 800 A (amperi).

Anunțuri